مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 15 دليل براي نياز كسب و كار شما به داشتن يك وبسايت قوي

15 دليل براي نياز كسب و كار شما به داشتن يك وبسايت قوي

ممكن است با خود فكر كنيد بعيد است كه كسب‌ وكار شما بتواند در دنياي اينترنت موفقيت چشمگيري را كسب كند، يا اينكه راه‌اندازي و طراحي سايت به لحاظ قيمت، براي شما توجيه منطقي ندارد. يا حتي ممكن است از آنجايي كه تسلط كافي به كامپيوتر نداريد علاقه اي هم به داشتن وب سايت نداريد. اگر با دلايلي كه گفته شد، يا هر دليل ديگري تاكنون از راه‌اندازي وب‌سايت سرباز زده‌ايد، اكنون بهترين فرصت است كه مجدد به اين امر فكر كنيد؛ چرا كه به شما اطمينان خاطر مي‌دهيم طراحي سايت، كسب‌ و‌ كار شما را متحول خواهد كرد.
مقدمه:
اگر براي كسب و كار خود وبسايت اينترنتي نداريد، اين مقاله مي تواند در تصميم گيري به شما كمك كند. در سالهاي اخير شاهد پيشرفت چشم‌گيري در دنياي اينترنت و تجارت آنلاين بوده‌ايم؛ و شما حتما شركتهاي بسياري را مي شناسيد كه از طريق وبسايت هاي اينترنتي درآمد چشمگيري را كسب كرده اند. البته ممكن است با خود فكر كنيد بعيد است كه كسب‌ وكار شما بتواند در دنياي اينترنت موفقيت چشمگيري را كسب كند، يا اينكه راه‌اندازي و طراحي سايت به لحاظ قيمت، براي شما توجيه منطقي ندارد. يا حتي ممكن است از آنجايي كه تسلط كافي به كامپيوتر نداريد علاقه اي هم به داشتن وب سايت نداريد. اگر با دلايلي كه گفته شد، يا هر دليل ديگري تاكنون از راه‌اندازي وب‌سايت سرباز زده‌ايد، اكنون بهترين فرصت است كه مجدد به اين امر فكر كنيد؛ چرا كه به شما اطمينان خاطر مي‌دهيم طراحي سايت، كسب‌ و‌ كار شما را متحول خواهد كرد.
به اين ترتيب با هم به 15 دليل براي داشتن وب سايت اينترنتي نگاهي خواهيم داشت، با اميد به اينكه پس از مطالعه اين دلايل، به زودي براي كسب‌وكار خود وب‌سايتي راه‌اندازي كرده و كسب‌وكارتان را رونق بيشتري ببخشيد.
برشور و مجله آنلاين :
شركتها ساليانه ميليونها تومان را صرف چاپ و پخش برشورهاي تبليغاتي مي كنند. با داشتن يك وبسايت اينترنتي شما در واقع از اين روش تبليغاتي بهره مند خواهيد شد. مشتريان شما از طريق تبليغات اينترنتي خدمات و محصولات شما آشنا مي شوند.
مشتريان بيشتر :
بيش از 2.4 ميليارد نفر روزانه از اينترنت استفاده مي كنند كه 90% اين آمار در 12 ماه گذشته از طريق اينترنت خريد كرده اند يا محصول مورد نظر خود را براي خريد انتخاب كرده اند. پس واضح است كه با نداشتن وبسايت شما تعداد زيادي از مشتريان را از دست مي دهيد.
بالا بردن ارزش كسب و كار :
اگر دقت كرده باشيد هنگامي كه براي شركت خود اقدام به دريافت وام بانكي مي كنيد، يا قصد گرفتن گواهينامه ها يا جوازها براي كسب و كار خود داريد و يا اموري از اين قبيل، معمولا از شما آدرس وبسايت نيز پرسيده مي شود. در اين موقعيت بهترين گزينه داشتن يك وبسايت خوب است. وبسايت كسب و كار شما نشان از ارزش شركت شما است.
تاثيرگذاري :
با داشتن يك وب سايت ،شما هزاران بيننده خواهيد داشت و مي توانيد خدمات و محصولات خود را اطلاع رساني كرده و تاثيرگذار باشيد.
نمايش كسب و كار :
زماني كه مردم كسب و كار شما را مي شناسند حتما حس خوبي را تجربه مي كنيد. پس با داشتن وبسايت دائما در حال شناساندن كسب و كارتان به ديگران هستيد و اين حس غرور را به شركت خود انتقال خواهيد داد.
كمك به اهداف كسب و كار :
با بازنويسي و توليد مطالب در مورد كسب و كارتان در وبسايت خود، تمامي مسائل جديد و قديمي شركتتان براي شما مرور شده و در تصميم گيري هاي آتي به شما كمك مي كند.
24 ساعت روز و 7 روز هفته :
با راه اندازي وب سايت ،شما هميشه در حال ارائه اطلاعات، خدمات و محصولات خود هستيد.
ارتباط با مشتريان:
از طريق سايت و بلاگ خود مي توانيد دائما در حال ارائه پيشنهادها، تخفيفها، محصولات، رويدادها، تصاوير و ديگر مطالب كسب و كار خود به مشتريانتان باشيد.
بازاريابي :
اينترنت دنياي وسيعي از بازاريابي را براي شما محيا مي كند كه قبلا در اختيار نداشتيد. بازاريابي اينترنتي امروزه بسيار پر تاثير تر از روش سنتي است و هزينه كمتر و بازدهي بيشتري دارد.
پشتيباني مشتريان :
شما به راحتي مي توانيد با قرار دادن مركز پاسخگوي تيكتهاي پشتيباني و گفتگوي آنلاين، از هزينه پشتيباني خود كم كرده و خدمات بهتري را به مشتريانتان ارائه كنيد.
ايميل با نام سايت خود :
با راه اندازي وب سايت شما مي توانيد آدرس ايميل با اسم سايت خود داشته باشيد كه بعد از كلمه @ نوشته مي شود. (به جاي استفاده از ايميل هايي چون gmail, yahoo ,… شما مي توانيد ايميل اختصاصي خود را داشته باشيد. اين امر موجب افزايش اعتبار شما براي مشتري مي شود.
عناوين و مطالب مورد علاقه شما :
آيا شما به عكاسي علاقه داريد؟ به مسافرت و سفرنامه چطور؟ شما مي توانيد در مورد علايق خود سايت و بلاگ بسازيد و به مخاطبانتان نمايش دهيد. حتي ايده خود را مي توانيد در قالب يك سايت ارائه كنيد. اينترنت فضايي بسيار بزرگ با ظرفيت و پتانسيل بالا براي ايده هاي جديد مي باشد.
كسب و كارتان را به روش خودتان پيش ببريد :
شما احتياجي به اجازه رئيس، وكيل و... نخواهيد داشت و مي توانيد مطالب را همانطور كه خودتان مي پسنديد بر روي وبسايت خود قرار دهيد.
اعتبار فوري :
داشتن يك وب سايت و نظرات گذشته در خصوص خدمات شما باعث شكل گيري فوري اعتبار در ميان مشتريان جديدتان خواهد شد.
بهره وري زياد :
نسبت بهره وري سايت هاي اينترنتي به هزينه راه اندازي آنها هميشه با اختلاف خيلي زياد بيشتر بوده و به كسب و كار شما كمك مي كند تا درآمد بيشتري كسب كنيد.
جمع بندي :
همان‌گونه كه گفتيم به دلايل قانع كننده‌اي اشاره كرديم كه بر اساس آنها داشتن وب‌سايت براي هر مجموعه‌، شركت يا كسب و كاري ضروري به نظر ميرسد. با اين حساب، پيشنهاد مي‌‌كنيم اگر تاكنون به فكر راه‌اندازي وب‌سايت براي كسب‌وكار خود بوده‌ايد اما تصميم جدي در اين زمينه نگرفته‌ايد، همين حالا دست به‌كار شده و با كمك گرفتن از يك مجموعه‌ حرفه‌اي و كاربلد، وب‌سايت خود را راه‌اندازي كرده و سعي كنيد كسب‌وكار شما در دنياي آنلاين سري در بين سرها داشته باشد. به ياد داشته باشيد اين ها فقط 15 دليل مهم براي داشتن وب سايت است. شما بايد مطمئن شويد كه طراحي وب سايت شما توسط شركت طراحي سايت معتبري انجام مي شود كه نه تنها طراحي وب سايت همراه با توسعه را درك كند، بلكه درك كاملي از كسب و كار شما نيز داشته باشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده