مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 5 مورد جديد براي بهبود رتبه و سئو وبسايت شما

 

آيا در حال نهايي كردن طراحي وبسايت خود هستيد؟ اگر چنين است قبل از راه اندازي نهايي اين مقاله را نيز مطالعه فرماييد.
پيش تر با موارد سئو در طراحي وبسايت آشنا شديم. اكنون به شما 5 مورد جديد را معرفي مي كنيم كه در سئو سايت شما حائز اهميت است و تاثير به سزايي در سئو وبسايت شما خواهد داشت.
1- تعيين كلمات كليدي به ازاي هر URL در سايت
هنگام طراحي وب سايت، كلمات كليدي مناسب عناوين صفحات وبسايت خود را انتخاب و ليست كنيد. كلمات كليدي انتخاب شده را در URL صفحات سايت خود قرار دهيد. عنوان صفحات و متا تگها نيز از موارد نياز است و مي بايست جدي گرفته شود. مطمئن شويد كه تمامي كلمات كليدي مهم در عناوين سايت و توضيحات متا وبسايت در نظر گرفته شود. پس از انجام اين مراحل، هنگام تحليل و آناليز رتبه و وضعيت وبسايت خود متوجه اهميت اين موضوع مي شويد.
2- دسترسي وبسايت، UX و كرالينگ (Crawling)
مطمئن شويد كه مطالب و صفحات شما در دسترس موتورهاي جستجو باشد كه در اين خصوص مي توانيد از كنسول جستجوي گوگل (Google Search Console) استفاده كنيد.
صفحات را بررسي كنيد و مطمئن شويد كرالرها (Crawlers نرم افزارهاي موتورهاي جستجو هستند كه رتبه و مطالب سايت ها را دسته بندي و تحليل مي كنند) به صفحات و مطالب سايت شما دسترسي دارند. همچنين از سهولت در دسترسي به سايت شما از پلتفرمهاي گوناگون همچون موبايلها، مرورگرهاي متفاوت و براي تمامي مخاطبين مطمئن شويد.
3- ابزارهاي تجزيه و تحليل
يكي ديگر از موارد تجزيه و تحليل وبسايت است. اين ابزارها كه معروفترين آنها Google Analytics مي باشد همواره در زمينه سئو بسيار حائز اهميت بوده و ابزارهاي جديدتري در سال 2017 ارائه شده است كه بهره گيري از آنها به شما كمك بسزايي خواهد كرد.
4- Rich snippets
Rich Snippets (ريچ اسنيپت) از يك سري كدهايي تشكيل شدن كه براي توصيف اطلاعات و داده هاي نشانه‌گذاري شده وب سايت ها استفاده مي‌شود. ريچ اسنيپت ها به موتورهاي جستجو كمك مي‌كند تا موضوع و محتواي يك وب سايت را راحت‌تر درك كنند. با اين وجود، موتورهاي جستجو پا را يك قدم فراتر گذاشته و از اين اطلاعات براي نمايش بهتر نتايج جستجو استفاده مي‌كنند تا كاربران بتوانند اطلاعات مورد نياز خود را راحت‌تر از موتورهاي جستجو دريافت كنند. Rich Snippets از داده‌هاي نشانه گذاري شده يا همان داده هاي ساختار يافته (Structured data) ايجاد مي‌شود و Rich Snippets خود جزئي از Rich Answers ها هستند.
5- Schema tags
Schema مجموعه اي از اطلاعات كوچك است كه با بياني مشخص و از پيش تعيين شده در سايت قرار ميگيرند. اين روش از نشانه گذاري كار، تجزيه و تحليل اطلاعات سايت را براي موتورهاي جستجو خيلي ساده تر و موثر تر كرده و موتور هاي جستجو قادر خواهند بود نتايجي را كه مرتبط با سوال جستجو شده كاربر باشد به نمايش بگذارند.
اگر تاكنون وبسايت خود را ساخته ايد و در طراحي وب سايت خود اين موارد را در نظر نگرفته ايد، لازم است قدمي به عقب برداشته و اين موارد را نيز در سايت خود اعمال كنيد. چنانچه امكان اضافه كردن آنها براي شما مقدور نيست، از يك شركت خدمات سئو مناسب بهره بگيريد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده