مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 10 نكته سئو براي توليد كنندگان محتواي وب سايت ها

 

محتوا و سئو هر دو قطعاتي از پازل هستند كه باعث تكميل آن مي شوند. برخي باور دارند كه مي توان بدون سئو و تنها با توليد محتواي مناسب نيز عملكرد خوبي داشت، اما اين مساله غير ممكن است و تنها با در نظر داشتن هر دوي آنها، كسب رتبه خوب در موتورهاي جستجو ممكن مي باشد.
پس از طراحي وب سايت، طبق آخرين استانداردهاي گوگل ، توليد محتواي جذاب ، مرتبط و كاربرپسند امري ضروري براي ارتقا رتبه سايت در گوگل است ؛ طبق آخرين الگوريتم هاي گوگل بدون توليد محتوا هرگز نمي توانيد در كلمات رقابتي رتبه ي مناسب را كسب كنيد. بدون رعايت موارد سئو مطالب و محتواي سايت شما در صفحه 50 موتورهاي جستجوگر خواهد بود و همه ما خوب مي دانيم كه ترافيك بازديد از اين صفحات ناچيز خواهد بود. به صورت مشخص سئو و رتبه سايت شما به محبوبيت محتوا و مقالات سايت شما رابطه مستقيم دارد. در ادامه با 10 نكته آشنا مي شويد كه هم در زمينه سئو و هم محتواي مناسب به شما كمك مي كند.
1- براي مخاطبانتان بنويسيد:
اول بودن اين نكته نشان از اهميت آن است. مطالب و محتوايي توليد كنيد كه صرفا براي مخاطبانتان باشد و سوالاتشان را پاسخ دهد. همه پست ها مطالب سايت شما نبايد در مورد خدمات و محصولات شما باشد، كافي است همه مطالب از كسب و كار مشابه بيزنس شما باشد. توليد مطالب مفيد و جذاب باعث پيشرفت شركت شما در اين رقابت خواهد بود.
2- زير سقف نگه داشتن همه مطالب:
از ترافيك و امتياز بازديد از مطالبتان با بارگزاري مطالب اصلي در يك دامنه بهره مند شويد. براي مثال اگر شما بلاگي داريد كه محتوايي در آن توليد و ارائه مي كنيد، مطالب و محتواي آن را قبل از بارگزاري در بلاگ، در سايت اصلي خود قرار دهيد. اين امر باعث پيشرفت سريعتر وبسايت شما خواهد شد.
3- توليد تيترهاي قوي و تاثير گزار:
در تيتر ها و عنوانها شما فضاي كمي داريد تا متني قوي قرار دهيد. تيترهايي بسازيد كه ساده، جذاب و شامل كلمات كليدي باشند. و در نظر بگيريد كه تيترها و عنوانهاي مقاله شما هستند كه در نتايج موتورهاي جستجو نمايش داده مي شوند.
4- از كلمات كليدي هر چه بيشتر استفاده كنيد:
از جملاتي استفاده كنيد كه مرتبط و شامل كلمات كليدي هر چه بيشتر باشد تا به بازديد كنندگان و موتورهاي جستجو نشان دهيد كه مقاله شامل چه موضوعاتي است. البته حتما در نظر داشته باشيد استفاده بيش از حد از كلمات كليدي نه تنها جملات را غير قابل فهم مي كند، بلكه ممكن است باعث پنالتي شدن مقالات و سايت شما در موتورهاي جستجو شود.
5- ساختار مناسب محتوا:
ممكن است عليرغم داشتن مطالب جذاب در مقاله تان، با در نظر نگرفتن ساختاري مناسب باعث سردرگمي مخاطبانتان شويد. كوتاه تر كردن پاراگرافها و استفاده از تيترها و عناوين بيشتر باعث جذابتر و روانتر شدن مقاله شما مي شود. همچنين استفاده از تگهاي H1 و H2 در عناوين تاثير به سزايي در سئو سايت شما دارد.
6- استفاده از تصاوير:
تصاوير بيشتر ،در جذابيت و فهم بهتر مطالب شما موثر هستند. مخاطبان هميشه مطالب تصويري را در مقايسه با متون ترجيح مي دهند.
7- درج مطالب در شبكه هاي اجتماعي:
شبكه هاي اجتماعي قدرت بسياري در خصوص سئو و رتبه مقالات و سايت شما دارد. درج بخشي از مطالب سايت در شبكه هاي اجتماعي به همراه لينك به مطلب اصلي و همچنين ايجاد كليدهاي اشتراك گزاري در خصوص رشد سئو سايت و مقالات شما بسيار مهم است.
8- استفاده نكردن از محتواي كپي:
داشتن محتواي يكسان در يك وب سايت و يا كپي كردن از سايت هاي ديگر حتي اگر به قدري كمي تفاوت بين آنها ايجاد شده باشد تاثير منفي بر سئو سايت دارد و ممكن است تاثيرات منفي جبران ناپذيري در رتبه هاي سايت شما بگذارد .
9- ساخت لينك:
لينك (اتصال) كلمات كليدي به مقالات و صفحات ديگر سايت شما و يا حتي سايتهاي ديگر، مدتهاست از موارد با اهميت سئو به حساب مي آيد و مي بايست از آن بهره برد.
10- بررسي و تحليل عملكرد:
با استفاده از ابزارهاي تحليل سايت مانند Google Analytics مي توانيد نقاط ضعف و قوت خود راشناسايي كنيد و مقالات و محتواي مناسب تري توليد كنيد. اين ابزارها با نتايجي همچون ميزان بازديدها از نقاط مختلف صفحه، زمان سپري شده بازديد كننده از سايت شما و ... مي توانند بسيار مفيد واقع شوند.
محتوا و سئو هر دو قطعاتي از پازل هستند كه باعث تكميل آن مي شوند. برخي باور دارند كه مي توان بدون سئو و تنها با توليد محتواي مناسب نيز عملكرد خوبي داشت، اما اين مساله غير ممكن است و تنها با در نظر داشتن هر دوي آنها، كسب رتبه خوب در موتورهاي جستجو ممكن مي باشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده